kerstoptredens 2012

In de kersttijd van 2012 is Marcello erg actief geweest. Het koor heeft diverse optredens verzorgd:

Bij de Lions club in Linschoten:

In een huiskamer heeft Marcello kerstliederen gebracht, gedeeltelijk a- capella, gedeeltelijk met gitaarbegeleiding. De sfeer zat er goed in. Er werd ook ander repertoire gebracht dan alleen kerstmuziek, zoals het kwartet "Java Jive"

Aansluitend naar een personeelsfeest van een school in Woerden:

Hetzelfde repertoire als bij de Lions club. Optreden gevolgd door een receptie.

Ziekenhuis UMC in Utrecht:

In de hal van het UMC stond Marcello opgesteld met een piano. De dirigente, Loes, begeleidde het koor bij enkele nummers op de piano. De rest werd a-capella gezongen. Bezoekers van het ziekenhuis bleven een tijdje staan luisteren. Een echtpaar, met de man in rolstoel, was zichtbaar aangedaan door de zang. Wie weet wat hun verhaal was? Het gaf Marcello in ieder geval voldoening om mensen te raken met hun zang.

Bedrijfsfeest in Bunnik:

Er lag sneeuw op de velden en bomen rond Bunnik. Marcello mocht zingen op een personeelsfeest in een grote tent, bij een kerstbomenkwekerij in Bunnik. Marcello had er echt zin in. Ze stonden tegenover de ingang van de tent te zingen, om de mensen te verwelkomen. Alle nummers, verdeeld in enkele blokjes, werden a-capella gezongen. Er was een leuke sfeer in de tent en daar heeft Marcello zeker aan bijgedragen.

Winkelcentrum Bisonspoor in Maarssenbroek:

In de kersttijd is winkelcentrum Bisonspoor steeds feestelijk versierd. Marcello mocht optreden op een koopzondag. Ze zongen drie blokjes a-capella. Het eerste en laatste blokje in de centrale hal. Er was veel belangstelling van het winkelende publiek. Enthousiaste reacties.

De Rank kerstochtend:

Marcello mocht op kerstochtend de mis opluisteren in de SoW kerk "De Rank". De muzikale leiding was in handen van Loes, de dirigente van Marcello. Het koor werd soms door haar begeleid met piano en sommige nummers werden begeleid door Kees op orgel. De kerk zat stampvol. Het was een heel sfeervolle dienst.

Aanvullende gegevens